Garderobeprosjekt trinn 1: Ta bilder av antrekkene dine

For en stund siden skrev jeg om boka «The Curated Closet» og hvordan jeg skulle gjennomføre prosjektet beskrevet i boka for å bli mer bevisst på stilen min og få en mer funksjonell garderobe. Som alle prosesser tar dette litt tid. Trinn 1 går ut på å fotografere alle antrekkene man bruker i løpet av en toukersperiode, og det er jeg nå i havn med. Ikke absolutt alle dagene, men et representativt utvalg, i alle fall. Noen av antrekkene har jeg også brukt flere ganger. I tillegg skal man (egentlig) føre en logg over i hvilke anledninger og/eller omgivelser man brukte antrekkene, og der har jeg nok ikke vært like grundig.

Uansett, her er bilder av de fleste antrekkene i perioden, med unntak av treningsklær. Det er jo noen elementer som peker seg ut, som nøytrale farger og mye striper, og så er det jo helt tydelig når været plutselig slo om og det ble varmt og godt!

Øverst fra venstre: Ettermiddagskaffe med venner 13/7 (det var utendørs og det var kaldt) – jobb 14/7 (tok bildet før jeg tok på meg skoene) – jobb 17/7 –  jobb 18/7 – filmkveld 18/7 – jobb 19/7 -jobb 20/7 – jobb 21/7 – grillmiddag med venner 21/7 – lørdagshandling 22/7 – utepils 22/7 – lat søndag 23/7 – jobb 24/7 – jobb 25/7 – jobb 26/7

Neste trinn i prosessen er å analysere antrekkene og skrive ned noen holdepunkter i forhold til analysen, og det kan jo bli interessant.

Ha en fin søndag ettermiddag!

Legg igjen en kommentar

