Bliss Clog Dissolving Cleansing Milk

BLiss.png

Denne rensemelken fra Bliss har vært mitt faste renseprodukt i flere år nå, og jeg kommer ikke til å bytte den ut med det første. For en tid siden hadde jeg en periode der jeg ikke brukte den, og det ga tydelige utslag på huden min – i negativ retning. Rensemelken er egentlig beregnet på fet og uren hud, men fungerer helt utmerket på min blandingshud uten spesielle problemer. De aktive ingrediensene i produktet er enzymer som gir en skånsom peelingeffekt, og den er mild nok til daglig bruk og tørker ikke ut huden. I tillegg kan den brukes som en 5-minutters enzymmaske, og det er alltid et pluss med produkter som har flere funksjoner, ikke sant? Du får den bl.a. hos KICS og Beautyheaven.

(Photo: Nanne)

Legg igjen en kommentar

