Jeg er tilbake

+1111

Etter en lang pause har jeg bestemt meg for å ta opp bloggingen igjen – jeg savner det, rett og slett! Mye har skjedd siden sist, så det er en grunn til det lange oppholdet. For snart ett år siden gikk jeg gjennom et samlivsbrudd, og det tok all tiden og oppmerksomheten min utenom jobben.

Nå har jeg imidlertid begynt å finne meg godt til rette i min nye tilværelse som singel, og blogglysten har så absolutt kommet tilbake. Litt endringer blir det, bl.a. vil jeg skrive mer om livsstil og skjønnhet, men fokuset er fortsatt hovedsakelig på stil og mote for oss 40+.

Jeg gleder meg til fortsettelsen, og håper du vil følge meg!

After a long break I have decided to start blogging again – I simply miss it! A lot has happened, so there is a reason for the long pause. Nearly a year ago I went through a relationship breakup which required most of my time and attention in addition to my job.

I am, however, starting to feel comfortable in my new life, and the joy of blogging has definitely returned. You will see some changes, among other things I’ll write more about lifestyle and beauty, but the focus is still mainly on style and fashion for the 40+ woman. I’m looking forward to continue blogging and hope that you will follow me!

(Photo: JennaRedfieldDesigns)

2 kommentarer om “Jeg er tilbake

Legg igjen en kommentar

