Sweatshirt

Et at favorittplaggene mine for høsten er en klassisk, melert sweatshirt, eller collegegenser som det vel egentlig heter på norsk.  Jeg har skaffet meg en fra H&M i en nydelig lys, varmgrå farge, og jeg liker den så godt at jeg vurderer sterkt å kjøpe et par til i andre farger.

En sweatshirt er rett og slett bare utrolig anvendelig, den er behagelig, passer til det meste og kan styles opp eller ned alt etter hva man ønsker.

sweatSweatshirt fra H&M kr. 199,-

597a72b4ce320b3517868d6d9794f5ba

Detaljene er viktig (foto: Death by Elocution)

f7a2c88698a6d3e0d01c5838d335565a

Et fargesterkt silkeskjerf i halsen løfter antrekket (foto: via WhoWhatWear)

howtowearasweatshirt12

Casual  med jeansjakke, skjerf og Sneakers (foto: Seersucker & Saddles)

0-802x802

Oppdresset med skinnskjørt og statementsko (foto: Front Roe by Louise Roe)

Hva synes du om sweatshirttrenden?

2 kommentarer om “Sweatshirt

    • Karianne sier:

      Hei Cathrine, nå ble jeg glad 🙂 Veldig gøy at du liker tipsene! Vi er liksom i en sånn mellomfase, vi noenogførtiåringene – vi vil ikke kle oss som døtrene våre, men ikke som mødrene våre heller 😉

      Liker

Legg igjen en kommentar

