Ukens budsjettkjøp: Maybelline Dream Wonder Nude

Jeg har jo som filosofi for bloggen at «Enhver kvinne kan føle seg bra og se bra ut, uavhengig av alder, klesstørrelse, livsstil og budsjett».

Det ga meg ideen til en ny «programpost» her på bloggen – nemlig «Ukens budsjettkjøp». Hver uke vil jeg poste et innlegg om klær, sko eller kosmetikk som jeg vurderer som et bra kjøp ut fra prisen.

Først ut er Maybellines nye Foundation «Dream Wonder Nude». I følge produktbeskrivelsen er dette en flytende foundation som kombinerer en «ultralett formel og plettfri dekning». Med andre ord en foundation som burde passe bra for oss som ønsker en jevnere hudtone uten å føle oss sminket.

I følge omtaler jeg har lest, gir den lett til middels dekkevne og passer bra til både tørr, normal og kombinert hud. Jeg har ikke prøvd den selv, men planlegger absolutt å gjøre det. Uansett er den såpass rimelig at dersom den viser seg å være et bomkjøp, så gjør det ikke noe.

2995985

Maybelline Dream Wonder Nude kommer i 5 nyanser og koster fra kr. 134,-.

2 kommentarer om “Ukens budsjettkjøp: Maybelline Dream Wonder Nude

    • Karianne sier:

      Hei – ja, jeg har prøvd den, og er veldig fornøyd! Jeg blir litt blank i t-sonen mot slutten av dagen med denne også, men mye mindre enn samtlige andre Foundations jeg har prøvd. Fant en perfekt match til min hudtone, og synes den jevner hudfargen veldig bra. Det funker kjempefint å legge flere tynne lag hvis man vil ha litt mer dekkevne, så dette var absolutt et bra kjøp 🙂

      Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

