Grønne nyanser

Jeg merker meg at titlene på blogginnleggene mine ofte har en farge i seg…..uansett, jeg har så smått begynt å titte på høstnyhetene, og nyanser av grønt som oliven, khaki og mosegrønt er en av de fargene som går igjen. Dette er farger jeg er veldig glad i, så jeg har plukket ut noen av de plaggene og skoene jeg liker best.

Greens

Strikkegenser Gestuz // joggers H&M // Sneakers Asics // semsket kjole Dorothy Perkins // jakke Ilse Jacobsen // skjørt S.Oliver // poncho Kashmina // gummistøvler Hunter Originals

Kommer du til å gå for grønt til høsten?

6 kommentarer om “Grønne nyanser

    • Karianne sier:

      Jeg har også farger jeg synes er kjempefine på andre, men som jeg helst ikke bruker selv – rosa og lilla, bl.a. Men det er nok mest fordi jeg ikke synes at disse fargene kler meg så godt 🙂

      Likt av 1 person

      • sonjadurand sier:

        Ja slik er det iblant. Jeg elsker rosa. Lilla er superfint, har kjøpt noen lilla kjoler oppigjennom, men bruker de aldri, så nå har jeg skjønt at det bare er dumt å kjøpe den fargen:-)

        Liker

  1. GlamGirl sier:

    Jeg går veldig mye med grått. Grønt – ikke så mye, men jeg synes den grønnfargen du har valgt ut der, var nydelig. Men favorittplagget mitt av de over, er definitivt ponchoen. Vakker!

    Liker

    • Karianne sier:

      Jeg er faktisk veldig glad i grått også, det er nesten litt synd at grått og grønt ikke er spesielt fint sammen 🙂 Den ponchoen, ja….snakk om perfeksjon!

      Liker

Legg igjen en kommentar

