Hva er din uniform?

Jeg snakker jo så klart ikke om en politiuniform eller andre typiske uniformer, men kanskje har du din egen uniform, hvis du tenker etter?

Mange av oss har gjerne en bestemt måte vi foretrekker å kle oss på, ikke nødvendigvis helt likt hver dag, men mer som variasjoner over et tema. Ta meg selv, for eksempel. Til daglig kler jeg meg som oftest i jeans og en topp med en blazer eller en cardigan over. Dette er en type antrekk jeg ofte bruker hele året, og varierer skoene etter vær og årstid. Om vinteren slenger jeg kanskje på et skjerf i tillegg, for å holde varmen.

Fordelen med å ha en slik «uniform» er at det faktisk forenkler hverdagen ganske mye. Jeg slipper bl.a. å bruke tid foran klesskapet om morgenen for å finne ut hva jeg skal ha på meg, og jeg er alltid passende kledd for jobben uten at jeg behøver å legge så mye tid og energi i det. Kjedelig behøver det heller ikke bli, for det finnes jo et utall måter å variere denne typen antrekk på:

allwomenstalk.com

prettydesigns.com

glamradar.com
 
Hva med deg – hva er din uniform?

Legg igjen en kommentar

