Steve Madden Nonstp Booties

Jeg har siklet på disse en god stund nå, så når jeg fant dem på salg til halv pris hos cdon.com var det bare å bestille dem umiddelbart! Pakken kom i forrige uke, og jeg ble ikke skuffet. Skoene er skikkelig fine, i tillegg til at de er utrolig lette på foten og veldig behagelige å gå i, så jeg gleder meg virkelig til å ta dem i bruk.

Foto: Produsenten

Skoene ser noe annerledes ut på bildene hos CDON, men skoene jeg mottok ser ut som på bildet her.

9 kommentarer om “Steve Madden Nonstp Booties

  1. Anonym sier:

    Hei:-)
    Kjøpte disse selv nylig, men de jeg mottok, var mye lysere enn disse, så det varierer en del ja. Men absolutt gode å gå i! 🙂

    Liker

  2. Karianne sier:

    Aha! Ja, jeg fant også bare brun og svart hos CDON.com – da er det tydeligvis noe forskjell, ja 🙂 Håper at du likevel er fornøyd med dem 🙂

    Liker

Legg igjen en kommentar

