Nytt i klesskapet

Jeg tar et lite avbrekk i innleggene om vårtrendene, og tenkte jeg skulle vise de siste klesinnkjøpene mine som jeg er veldig fornøyd med! Noe er kjøpt på salg og noe til full pris. Januar er jo gjerne en litt mager måned økonomisk sett, men nå er jeg så heldig å ha fødselsdag i begynnelsen av måneden, og da får jeg som regel noen pengegaver som jeg pleier å bruke til å fornye garderoben litt.

Latest purchases

Ankelstøvletter med fôr fra Tamaris, kr. 899,- // kjole fra Esprit kr. 799,- 366, 65 // Soft Ultimate jeans fra Only
kr. 295,95 // Marimekko Ilma topp kr. 575,-// kasjmirgenser fra H&M kr. 699,- 400,-
 

2 thoughts on “Nytt i klesskapet

  1. Moffeliten sier:

    Likte veldig godt kjolen. Den var enkel og lett å variere med tilbehør. Har kjøpt meg litt nytt i det siste jeg også. Skal se om jeg kan få laget et innlegg om det om ikke så altfor lenge. Ha en fin fastelavnsøndag §:o)

    Lik

  2. Karianne sier:

    Hei Moffeliten – ja, jeg tror det er en perfekt LBD 🙂 Har siklet på den en stund, så da jeg fikk den til nesten halv pris, måtte jeg slå til! Gleder meg til innlegget ditt 🙂

    Lik

Legg igjen en kommentar

