Stilsikkers stilkurs

pinterest

Selv om jeg i dag føler at jeg begynner å få et rimelig godt grep om hva som er min stil, og et ganske godt system i garderoben min, så har det ikke alltid vært sånn.

Jeg har vært interessert i stil og mote så lenge jeg kan huske, men samtidig har jeg aldri vært en av disse jentene som ser ut til å ha medfødt god stilsans og nærmest intuitivt vet hva som kler dem. Det har vært prøving og feiling, bomkjøp, og ikke minst et klesskap fullt av klær og samtidig ingen ting å ha på seg. Lyder dette kjent?

Kunne du tenke deg å:

– ha en definert og personlig stil?
– få tatt en skikkelig opprydning i klesskapet ditt?
– ha et klesskap med klær som passer deg, som du virkelig liker og som du bruker?
– lære hvordan du unngår impulskjøp og kjøper klær på en smartere måte?
– lære hvordan du bygger opp og vedlikeholder en basisgarderobe?
– lære om «capsule wardrobes» som garderobekonsept og en måte å organisere klærne dine på?

Da kan du kanskje få hjelp av Stilsikkers stilkurs!

Stilkurset er delt inn i 4 deler:

I Personlig stil
II Kvalitet, snitt og passform
III Basisgarderoben
     – Din livsstil og dine behov
     – Rydd i klesskapet
     – Identifiser mangler
     – Shop smart
     – Vedlikehold og oppdatering

IV «Capsule wardrobes» – et garderobekonsept

Legg igjen en kommentar

