Fem favoritter

Sommeren er ikke over enda, så jeg tenkte jeg skulle tipse dere om noen av mine favorittprodukter for ansikt og kropp i varmen.

My top five summer beauty products!

 
Clinique Chubby Stick i fargen Two Ton Tomato – nydelig, fresh farge og godt med fukt – perfekt for meg som ikke liker å bruke leppestift


 
Restene av denne bruker jeg som bodylotion om høsten og vinteren, fordi den dufter så nydelig og gir ordentlig silkeglatt hud

Mascara er vel egentlig det eneste sminkeproduktet jeg kan si at jeg er avhengig av, og Max Factor er er favoritten, både i vannfast og «vanlig» versjon
 
 
 
Jeg må ha en solkrem for ansiktet som ikke gjør meg blank, og denne tåler i tillegg både vann og svette
 
Pudderrougen får ligge i fred om sommeren til fordel for en nydelig korallfarget kremrouge fra YSL som framhever brunfargen
 
 
Hvilke er dine favorittprodukter for sommeren?


Legg igjen en kommentar

