Zara Citybag

I en del år nå har jeg vært på jakt etter den perfekte skulderveska som kunne fungere like godt på jobben som på reise.

Kriterieriene har vært at den må ha en viss størrelse, være stødig (ikke poseveske e.l.), slitesterk, praktisk og pen. Og ikke for dyr, selvsagt,  budsjettet mitt har ikke plass til vesker i flere tusen kroners-klassen.

Det har blitt et par bomkjøp (som jeg heldigvis har fått gitt bort), men da jeg kom over Zara’s Citybag på nettsiden deres for noen uker siden, så begynte det definitivt å likne på noe.

I utgangspunktet hadde jeg mest lyst på den semskede i beige, men ved nærmere ettertanke så er jo det fryktelig upraktisk for en bruksveske, dermed ble det den mørkeblå. I forrige uke fikk jeg pakken fra Zara levert, og jeg må si at veska svarte til forventningene og vel så det. Den er faktisk enda finere i virkeligheten enn på produktbildene.

Veska har godt med lommer, to store glidelåsrom og plass til en laptop. Den har både håndtak og skulderrem, og beslag på undersiden som gjør at veskebunnen ikke kommer i direkte kontakt med underlaget, noe som er et stort pluss.

Zara Citybag koster kr. 679,- og hvis du bestiller online kommer frakt på kr. 59,- i tillegg. Helt ok pris for en så flott og praktisk veske, etter min mening.

 
Zara.com

NB: Etter at jeg skrev dette innlegget i går, ser det ut til at veska er utsolgt online, men det kan jo hende at den fortsatt er tilgjengelig i butikk. 

Legg igjen en kommentar

