Avslappet stil på jobben

På arbeidsplassen min eksisterer det ikke noe slikt som «dress code», men siden jeg sitter godt synlig for publikum, foretrekker jeg å kle meg sånn passelig pent og profesjonelt. Pene jeans, blazer og en topp eller bluse er den vanlige «jobbuniformen». Nå om sommeren kler jeg meg imidlertid litt mer avslappet, gjerne slik som dagens antrekk:

Denimskjorte, topp og jeans, alle fra H&M, ballerinasko i semsket skinn fra Rizzo
 
Denimskjorta er mange år gammel, men nærmest uslitelig og en favoritt i garderoben. Stripete topper blir jeg aldri lei av, og ballerinasko er pent og behagelig til hverdagsbruk, spesielt disse som faktisk har en bitte liten kilehæl.
 
Hvordan er ditt arbeidsantrekk om sommeren?

Legg igjen en kommentar

