Visste du…

….at Ellos faktisk har utviklet seg til å bli litt av et merkevarehus i løpet av de siste årene? I tillegg til kjente merker innen elektronikk, sportsklær- og sko og hjeminnredning, har de også en mengde kjente merker innen sko og klær. For meg som bor et sted med dårlig utvalg av klesbutikker er netthandel et must, og så synes jeg det er deilig å kunne prøve klærne hjemme i min egen stue og ikke i et trangt prøverom! Jeg handler faktisk merkeklær fra Ellos med jevne mellomrom, og prøver å benytte meg av anledningen når det er merkevaresalg. Her er noen smakebiter:

Sneakers Converse//jeans Diesel//flip-flops Havaianas//topp Morgan//kjole Esprit//pumps Tamaris//kappe Soaked in Luxury//bluse Noa Noa//veske Pieces//jeans Wrangler/sandaler Clarks//kjole Twist & Tango//ballerinasko Vagabond//blazer InWear//veske Björn Borg//sko Clarks//jakke Saint Tropez//skjerf InWear//jeans Levi’s

Legg igjen en kommentar

