Er leopardmønster harry?

 
Kate Moss er fylt 40, og ser både rocka og kul ut i leopardmønster og skinn. (Pinterest)

Leopardmønster er visstnok et territorium som vi damer 40+ skal bevege oss forsiktig i eller til og med unngå. Mønsteret har jo et visst «harrystempel», det er vel ikke helt til å komme fra.

Jeg er enig i at leopardmønster fra topp til tå blir i meste laget, men jeg synes at en passelig dose virkelig kan være prikken over i’en i et antrekk. His du liker leopardmønster men er redd for å overdrive, er det enkleste å gå for leopardmønstret tilbehør som sko, vesker, belter eller skjerf. Personlig synes jeg det er nok med èn av delene, ettersom det fort kan bli for «matchy-matchy» ellers.

 
 
Hva synes du om leopardmønster? Bruker du det?


2 kommentarer om “Er leopardmønster harry?

  1. Moffeliten sier:

    Jeg synes små detaljer, slik som sko, vesker og skjerf kan være stilig med leopardmønster, men da bør jo stilen være gjennomført. Med det mener jeg at man må kle seg slik at ikke detaljene BLIR harry. Grilldress og sko med leopardmønster er ikke pent, for å si det slik 🙂

    Liker

Legg igjen en kommentar

