Stilsikker’s filosofi


«Enhver kvinne kan føle seg bra og se bra ut, uavhengig av alder, klesstørrelse, livsstil og budsjett».

Jeg må tilstå at jeg har «stjålet» og modifisert setningen over fra «Wardrobe Oxygen«, men disse ordene gjenspeiler mine egne tanker om stil, mote og skjønnhet, og passer derfor bra som motto eller filosofi for bloggen.
Ta meg selv som et godt eksempel: Jeg er 44 år, 164 høy og bruker for tiden str 40-42 i klær. Jeg har et begrenset klesbudsjett, bor på et lite tettsted i Nord-Norge og har en administrativ stilling ved en av landets minste høgskoler, noe som ikke krever noen spesiell kleskode. Tvert i mot er det heller slik at vær og føreforhold kan by på en del stilmessige utfordringer når regnet kommer diagonalt og «sødausten» (lokal dialekt for sørøstlig sterk vind) står på. 
Dette hindrer meg ikke å gjøre en innsats for å se bra ut til daglig, fordi det får meg til å føle meg vel – for hvorfor skulle jeg ikke det?

Du kan også følge bloggen på Bloggurat.

Legg igjen en kommentar

